باشگاه استقلال برای پر کردن جای خالی سیاوش یزدانی یک مدافع را از تیم امید خود به تیم بزرگسالان منتقل کرد.

تکذیب مذاکره با تیام/ جانشین سیاوش یزدانی مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین باشگاه استقلال در پنجره نقل‌وانتقالات نیم فصل درگیر مسائل مختلفی از جمله بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات و پر بودن لیست تیم بود که با فسخ قرارداد سیاوش یزدانی یک جای خالی ایجاد شد. این باشگاه تا پایان زمان تعیین شده برای نقل و انتقال بازیکن، نتوانست بازیکنی جذب کند و در حال حاضر تنها می‌توانند از بازیکنان آزاد (بازیکنانی که تا پایان فصل نقل‌واننقالات تحت قرارداد با هیچ تیمی نبده‌اند) استفاده کند و با آن‌ها قرارداد ببندد.

طی چند روز گذشته شایعات زیادی در خصوص مذاکره باشگاه استقلال با مامه تیام، مهاجم سابق این تیم مطرح شده بود اما باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای این مساله را تکذیب کرد. باشگاه استقلال در این بیانیه نوشت: «ضمن احترام به مامه تیام که بازیکن ارزشمند و توانمندی است، باشگاه استقلال اعلام می‌کند هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن و باشگاهش نداشته و نامه‌ منتشر شده در این رابطه جعلی است و حق پیگرد این موضوع برای باشگاه استقلال محفوظ است.»

آبی‌پوشان پایتخت همچنین از تیم امید خود، یک بازیکن را به تیم بزرگسالان منتقل کردند. با نظر مثبت ریکاردو ساپینتو، مهران فیض‌آبادی مدافع تیم امید استقلال که مدتی است در تمرینات استقلال شرکت می‌کند، به تیم بزرگسالان استقلال اضافه شد.


برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.