رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: هفت سرنشین خودرو بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید وانت و پژو ۴۰۵ در این شهرستان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

مصدومیت ۷ نفر بر اثر حادثه رانندگی در گناباد

به گزارش قدس خراسان، محمد حسین اسماعیل زاده اظهار کرد: بدنبال وقوع این حادثه که در کیلومتر ۱۳ جاده گناباد به قائن به وقوع پیوست، سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد ادامه داد: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند.

وی بیان کرد: میزان مرگ و میر ناشی از حوادث ترافیکی در شهرستانهای گناباد و بجستان از شاخص کشوری بالاتر است.

اسماعیل زاده افزود: میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات و حوادث ترافیکی در شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش یافته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد خاطر نشان کرد: در سال جاری ۳۰ نفر بر اثر سوانح و حوادث ترافیکی در محورهای مواصلاتی و مناطق شهری و روستایی این شهرستان جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: میزان مرگ و میر ناشی از حوادث ترافیکی در همین مدت در سطح کشور حدود ۱۳ درصد افزایش یافته است ولی در شهرستانهای گناباد و بجستان شاهد افزایش بیش از ۱۴ درصدی این تلفات هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.