فرماندار مشهد با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی و احتمال وقوع بارش شدید و بروز آب‌گرفتگی گفت: مدیریت شهرستان مشهد نیز بر اساس همان هشداری که صادر شد، ستاد بحران شهرستان را فعال کرد و هشدارهای لازم نیز صادر شده است. در حال حاضر آمادگی کافی بابت مدیریت شرایط وجود دارد.

فعال‌سازی ستاد بحران شهرستان مشهد در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری اظهار کرد: همچنین هشدارهای لازم بابت مدیریت شرایط از طریق وسایل ارتباط جمعی به شهروندان داده شده است.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در کنار این‌ها با بخشداران و دهیاران شهرستان هماهنگی لازم جهت برخورداری از آمادگی برای شرایط پیش رو انجام شده، گفت: از بخشداران خواسته شده با همراهی دهیاران مسیل‌ها را بررسی کنند تا دچار گرفتگی نباشد. همچنین محل‌هایی که امکان آب‌گرفتگی در آن وجود دارد، شناسایی و تدابیر لازم برای مدیریت آن اندیشیده شده تا در صورت آب‌گرفتگی، جریان آب در مسیر مناسب رهاسازی شود.

وی تاکید کرد: توصیه ما به شهروندان این است که از سفرهای غیرضرور طی ایام پیش رو که با تعطیلی نیز همراه است، خودداری کنند. اگر هم سفر ضروری دارند، لازم است حتما تجهیزات مناسب را به همراه داشته باشند. کشاورزان و باغداران اطراف مشهد هم باید مراقب محصولات خویش بابت وضعیت آب و هوایی روزهای آینده باشند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.