کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود، دمای هوای امروز شهر مشهد در گرمترین ساعات به ۱۳ و در سردترین ساعات با افزیش ۶ درجه ای نسبت به شب گذشته به پنج درجه بالای صفر برسد.

دمای هوا در مشهد ۶ درجه افزایش می‌یابد

به گزارش قدس خراسان، مرتضی اثمری اظهار کرد: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، تا پایان هفته جاری و به تناوب، افزایش سرعت وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال بروز خسارت، افزایش ابرناکی و وقوع بارشهای رگباری با احتمال رعد و برق و ایجاد رواناب و آبگرفتگی رخ می دهد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در نواحی سردسیر خراسان رضوی، شاهد بارش باران و برف و در نواحی مسنعد ایجاد و تشکیل مه و کاهش دید خواهیم بود.

وی گفت: از سوی دیگر افزایش قابل ملاحظه دما نیز قابل پیش بینی است به گونه ای که حداقل دمای شبانه شهر مشهد امشب ۶ درجه افزایش دارد.

اثمری افزود: طی شبانه روز گذشته تربت حیدریه و سرخس به ترتیب با منفی ۲ و ۱۶ درجه سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و همچنین دمای هوای کلانشهر مشهد نیز بین منفی یک تا ۱۲ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: پیش بینی می‌شود، دمای هوای امروز شهر مشهد در گرمترین ساعات به ۱۳ و در سردترین ساعات با افزیش ۶ درجه ای نسبت به شب گذشته به پنج درجه بالای صفر برسد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان سرعت وزش باد از تایباد با ۵۴ کیلومتر در ساعت و بیشترن بارش هم از کاشمر با ۶.۹ میلیمتر به ثبت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.