۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 847314

تیم فوتبال مس کرمان در دیدار جنجالی با استقلال در حالی شکست را پذیرفت که حاشیه‌های این بازی بسیار پررنگ بود.

جزئیات حواشی دیدار سوپرجنجالی در کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲ تیم در نیمه اول با نتیجه مساوی به رختکن رفتند اما در نیمه دوم بعد از زدن گل دوم توسط استقلال بین بازیکنان ۲ تیم کمی تنش به وجود آمد تا جایی که موجب مشاجره مربی دروازه بان های مس کرمان از روی نیمکت شد.

بعد از زدن گل سوم، ساپینتو حرکات زننده ای انجام داد و به سمت یکی از عوامل هیات فوتبال کرمان رفت و با مشت به صورت وی زد.

به طوری که پس از به ثمر رسیدن گل دوم مس کرمان در لحظات پایانی رضا یوسفی مربی بدنساز این تیم هم به دلیل اعتراضات به داوری از کنار خط اخراج شد تا در نهایت این دیدار جنجالی با نتیجه سه بر ۲ به سود استقلال به پایان برسد.

جزئیات حواشی دیدار سوپرجنجالی در کرمان

بازی خوب پیش می رفت اما لحظات آخر بازی عمار پاک زاد مربی گلرهای مس کرمان روی صحنه ای که ساپینتو سرمربی استقلال در حال اعتراض به داوری بود در حالی که همچنان کسی متوجه نشد چه اتفاقی بین این ۲ نفر رخ داد، ناگهان به سمت سرمربی استقلال رفت و با عصبانیت به وی حمله ور شد و همین صحنه باعث تنش و درگیری بین نیمکت نشینان و بازیکنان ۲ تیم شد.
با ورود مسولان برگزاری مسابقه و نیروهای امنیتی این ماجرا تا حدی فروکش کرد اما بعد از آرام شدن جو، داور سرمربی استقلال را با کارت قرمز از لب خط اخراج کرد و به عمار پاکزاد نیز کارت زرد نشان داد.
اما این پایان کار نبود، سرمربی پرتغالی استقلال که به حرکات و رفتارهای جنجالی شهره است در حین رفتن به سوی رختکن رو به تماشگران استقلال با مشت گره کرده به نشانه خوشحالی حرکاتی جنجالی از خود به نمایش گذاشت تا بیش از پیش خشم هواداران و نیمکت نشینان مس کرمان را برانگیخته کند.
سرانجام با پادرمیانی و تلاش نیروهای امنیتی ساپینتو به رختکن هدایت شد.

استقلال با این پیروزی به سه قدمی صدر جدول رسید اما مسی های کرمان همچنان روزهای پر التهابی را برای بقا در لیگ برتر پیش رو خواهند داشت.

درگیری ریکاردو ساپینتو با یکی از اعضای هیات فوتبال و همینطور یگان ویژه سبب شد حتی پس از سوت پایان مسابقه در کرمان، حواشی مسابقه ادامه‌دار باشد و باعث شد نه مربیان مس کرمان به نشست خبری بروند و نه فضا برای حضور یکی از دستیاران ساپینتو در کنفرانس خبری مهیا شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.