همزمان با دهه مبارک فجر، بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب مشهد به همت یک نفر از خیران حوزه سلامت افتتاح شد. 

بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب افتتاح شد/ ۸۰ درصد اقدامات توسعه‌ای بیمارستان امدادی با کمک خیران 

به گزارش خبرنگار قدس خراسان، صبح شنبه، ۱۵ بهمن ماه، بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب به یاد خیر سلامت مرحوم حاج عبدالحسین علیزاده قناد و با حضور محسن داوری، فرماندار مشهد و جمعی از خیران افتتاح شد.

این بخش با زیربنای ۳۰۰ مترمربع شامل ۱۰ تخت با تجهیزات کامل توسط خیر سلامت آقای محمد علیزاده قناد ساخته شده و برای ساخت و تجهیز آن ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

خجالت زده مردم هستیم

فرماندار مشهد، در آیین افتتاح رسمی این پروژه ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: خداوند را شاکریم ما را در زمانی آفرید که بهترین مخلوقات خداوند حضور دارند و تمام قوای آن‌ها در این راه است که برای رسیدن به خدایی خود تلاش کنند. امروز در این محفل با این عنوان هستیم تا بار دیگر اعلام کنیم ما شیعه کسی هستیم که گفتمانش خدمت به مردم است. ما به دینی اعتقاد داریم که اصول آن خدمت‌رسانی است.

محسن داوری ادامه داد: ما تمام وجودمان را گذاشتیم تا خادم باشیم، ما نوکران مردم وقتی می‌بینیم مردم اینگونه خالصانه و با تمام وجود مال، جان و آبروی خود را می‌گذارند تا خدمتگزار مردم باشند به این موضوع می‌بالیم و کمی هم خجالت‌زده هستیم که کوتاهی‌های ما در مقابل چنین مردمی باعث شده آن‌ها رنجیده شوند.

وی ضمن قدردانی از این اقدام خداپسندانه گفت: افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب مشهد تداوم گفتمان خدمت به مردم دولت سیزدهم است، ما این اقدام مهم و موثر را ارج می‌نهیم، با این کار نیاز افراد نیازمند به کمک در بحرانی‌ترین روزهای زندگی آن‌ها برطرف می‌شود و قطعا این تاثیر از حضرت علی (ع) است که همیشه کمک می‌کردند. از خانواده علیزاده تشکر می‌کنم که همیشه با فکر، نگاه و بینش خوب اثرگذار بودند.

۸۰ درصد اقدامات توسعه‌ای بیمارستان امدادی با کمک خیران

مدیر بیمارستان شهید کامیاب نیز در این مراسم اظهار کرد: حدود پنج سال پیش که به این بیمارستان آمدیم، دیدگاه مردم این بود که این بیمارستان کشتارگاه است، اما امروز به همت خیرین که ۸۰ درصد اقدامات توسط آن‌ها انجام شده، بیمارستان امدادی جزو بهترین بیمارستان‌های کشور از نظر ارائه خدمات است.

مسعود خانی افزود: اگر گردش مالی ما در سال حدود ۱۰۰ میلیارد تومان باشد، از ابتدای سال تاکنون از مجموع قراردادها و اقداماتی که انجام شده حدود ۵۰ میلیارد تومان توسط خیرین انجام شده است.

وی بیان کرد: این بیمارستان یک مرکز سوانح و تروماست که حالا برای بیماران ترومایی که دیالیز می‌شوند بخشی را ساخته که تاکنون این بیماران به بیمارستان امام رضا (ع) اعزام می‌شدند. پیشینه حضور خاندان علیزاده به سال ۹۷ برمی‌گردد و در بسیاری از بخش‌های بیمارستان نام مرحوم علیزاده وجود دارد.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب با اشاره به اقدامات انجام شده در این بیمارستان افزود: در زمان کرونا برای ساخت آی سی یو مجهز از دفتر آیت‌الله سیستانی در نجف اعتبار جذب کردیم. آزمایشگاه ما توسط خیرین کویتی راه‌اندازی شده که امروز یکی از بهترین و مجهزترین آزمایشگاه‌های مشهد است. قراردادی به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان توسط آقای سزاوار برای اتاق عمل‌های بیمارستان بسته شده است.

خانی گفت: امروز توریست‌های زیادی در بیمارستان داریم. تنها به درآمد فکر نمی‌کنیم، بلکه روی این کار می‌کنیم که بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. قدم بعدی ما در زمینه سی سی یو است که تا چند وقت دیگر افتتاح خواهد شد و یکی از نیازهای ضروری بیماران ترومایی که مشکل قلبی دارند، برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.