رییس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: اعمال محدودیت در بخش های مختلف تابعی از میزان مصرف گاز در بخش خانگی است.

مصرف گاز در بخشی خانگی، تعیین کننده سرنوشت محدودیت در بخش های دیگر

حسن خیراندیش در گفتگو با قدس خراسان اظهار کرد: هر چقدر میزان صرفه جویی و مدیریت الگوی مصرف درست گاز در بخش خانگی و عمومی رعایت شود امکان استفاده از گاز برای دیگر بخش های مصرفی فراهم می شود.

وی افزود: در پایان دی ماه امسال به دلیل قطع گاز وارداتی از ترکمستان و سرمای بی سابقه هوا، شبکه خطوط انتقال گاز منطقه برای مدت کوتاهی با افت فشار مواجه شد. با تغییر در آرایش شیرهای خطوط انتقال گاز توسط منطقه چهار عملیات انتقال گاز، فشار خطوط انتقال گاز افزایش یافت و مشکل بر طرف شد. پس از آن تاکنون ذخیره و فشار خطوط انتقال استان در ایستگاه‌های دروازه ورودی شهرها در حال بازگشت به روال عادی است.

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی یادآور شد: ضمن قدردانی از مردم استان بابت مشارکت در پویش هر خانه یک اتاق گرم تقاضا می کنیم با هدف پایداری جریان گاز برای همه بخش های مصرفی، در روزهای سرد در هر خانه از یک اتاق گرم استفاده کنند.

وی در پایان متذکر شد: مطابق دستورالعمل های ابلاغی مشترکین واجد شرایط مانند مراکز صنعتی، گلخانه ها و مراکز حساس، باید آمادگی لازم برای ادامه فعالیت در شرایط حساس با استفاده از سوخت ذخیره را داشته باشند.

گفتگو: طاهره فجر داودلی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.