تیم گیتی‌پسند اصفهان در آغاز هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر والیبال این رقابت‌ها برد ارزشمندی در تهران برابر سایپا به دست آورد.

لیگ برتر والیبال/ پیروزی آسان مریوان و ایفاسرام/ سایپا مغلوب گیتی‌پسند شد

به گزارش قدس آنلاین، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر والیبال ایران، امروز (یک‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱) با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان، رامسر و سیرجان پیگیری می‌شود.

در سالن فدراسیون والیبال دو تیم سایپا تهران و گیتی‌پسند اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان سعید عقیلی در تیم اصفهان ۳ بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به یازدهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند. تیم گیتی‌پسند که رقابت‌ نزدیکی با ایفاسرام اردکان برای کسب هشتمین سهمیه مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان دارد، در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند و ۳۲ امتیازی شدند.

در دیگر مسابقه این هفته، لیگ برتر مردان تیم مس رفسنجان میزبان تیم جوان پاس گرگان بود و شاگردان محمد محمدکاظم در تیم مس، ۳ بر صفر مغلوب میهمان خود شدند تا هفدهمین ناکامی فصل خود را تجربه کنند. گرگانی‌ها با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند و جشن هفدهمین برد خود را در رفسنجان گرفتند و ۴۳ امتیازی شدند.

در دیگر هفته بیست و چهارم،‌ راه یاب ملل مریوان در خانه مقابل شهرداری گنبد به یک پیروزی آسان ۳ بر صفر رسید و ایفا سرام اردکان با نتیجه مشابه بر فولاد سیرجان غلبه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.