۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 848512

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایط ما ایده‌آل نیست. ما نمی‌توانیم مهاجم تعویض کنیم و یاری نگرفتیم. چیزی وجود ندارد که بخواهد باشگاه بازیکنی برای پست مهاجم بگیرد.

کسی دلش برای فولاد خوزستان نمی‌سوزد

به گزارش قدس آنلاین، جواد نکونام شامگاه سه‌شنبه پس از شکست خانگی تیمش در برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری اظهار کرد: امروز سپاهان ما را بدون حمله و بدون یک موقعیت برد.

وی ادامه داد: تیم ما خوب بازی کرد. فوتبال همین است و امروز زشتی فوتبال را دیدیم و باعث شد روی یک اشتباه و یک لحظه غفلت بازی را از دست داده و سه امتیاز بازی را به حریف بدهیم. در بازی یک صحنه است که اتفاق می‌افتد و به داخل و بیرون ۱۸ قدم کاری نداریم، ولی زاهدی‌فر به نفع سپاهان خطا می‌گیرد که خنده‌دار است.

نکونام اضافه کرد: تیم حریف وقت تلف می‌کند و مربی‌شان می‌گوید که بخواب روی زمین، پنج تعویض ما کردیم و سپاهان هم تعویض داشت، ولی داور فقط پنج دقیقه وقت اضافه می‌گیرد. هفته قبل هم ۹ دقیقه وقت اضافه گرفتند و ما در دقیقه ۱۰ گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد: من به باشگاه هم گفتم که در بازی با تراکتور و سپاهان به مشکل می‌خوریم. مگر می‌شود که در یک نیم‌فصل زاهدی‌فرد برای ما سه بار قضاوت کند؟! او امروز علناً نشان داد که با تیم فولاد مشکل دارد.

نکونام بیان کرد: من درباره داور بازی با باشگاه صحبت کردم و باشگاه باید قوی‌تر عمل می‌کرد. کسی دلش برای فولاد خوزستان نمی‌سوزد. فوتبال برای چهار یا پنج تیم است و همه چیز تحت کنترل است. کارها و صحبت‌هایی که مربیان دیگر می‌کنند ما اگر انجام دهیم همین جا حکم می‌برند و وسط زمین اجرا می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که «شرایط فولاد برای بازی با الفیصلی عربستان چگونه است؟»، اظهار کرد: من همیشه راست گفته‌ام. شرایط ما ایده‌آل نیست. ما نمی‌توانیم مهاجم تعویض کنیم و یاری نگرفتیم. چیزی وجود ندارد که بخواهد باشگاه بازیکنی برای پست مهاجم بگیرد.

نکونام درباره اینکه هواداران فولاد انتظار دارند این تیم فوتبال هجومی ارائه کند، تصریح کرد: شما نسبت به داشته‌هایتان فوتبال بازی می‌کنید. من چه به بازیکن بزرگسال بازی بدهم و چه به بازیکن امید، ته فوتبال این است که ما باید نتیجه بگیریم. فوتبال منطق دارد و هواداران احساسی صحبت می‌کند. امروز سپاهان دفاع و وقت تلف کرد و بازی را خواباند و سه امتیاز را گرفت. فوتبال قانون خودش را دارد و شما باید بازی را ببرید. سپاهان سال‌هاست که برنامه‌ریزی می‌کند که جام بگیرد، ولی هنوز نتوانسته است قهرمان شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه نیمکت این تیم آرام نیست، تصریح کرد: الان نیمکت سپاهان را دیدیم. نیمکت پرسپولیس و استقلال را هم دیدیم. همه نیمکت‌ها را دیدیم. جواد نکونام یک آدمی است که با کسی تعارف ندارد و کارش را انجام می‌دهد و برای حق تیمش هم با همه دعوا می‌کند. این چیزی است که به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید، چرا؟ چون نکونام دارد موفق می‌شود. در این موفقیت مطمئن باشید دشمن هم دارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.