۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 848635

همزمان با دهه مبارک فجر، طرحهای آبرسانی به شهر و روستاهای قائمشهر با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال و برخورداری ۱۵۷ هزار نفر افتتاح شد.

آغاز عملیات اجرایی طرح فاضلاب قائم شهر

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل آبفا مازندران در این مراسم از آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب خیابان شرافت این شهر با پیش بینی ۸۱ میلیارد ریال اعتبار و بهره‌مندی ۱۲۰۰ نفر خبر داد.

برارزاده با اشاره به تاکیدات ویژه دولت سیزدهم، مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو و مدیرعامل آبفاکشور به مسئله محرومیت زدایی به ویژه در روستاهای کشور، گفت: در این برهه زمانی به آبرسانی در مناطق کم برخوردار نگاه ویژه ای داریم.

وی با اشاره به اینکه پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته، طرح های خوبی در حوزه آب و فاضلاب اجرا شد، افزود: به برکت این ایام، ۳۲ پروژه برای مردم استان درنظر گرفتیم.

مدیرعامل آبفا مازندران به بهره برداری از طرح آبرسانی به روستاهای کاوان آهنکر، ملک خیل و حاجی کلاارزلو اشاره و تصریح کرد: در این طرح به منظور تامین آب شرب بهداشتی پایدار با فشار مناسب، ۳۸هزار متر شبکه توزیع اجرا شد.

برارزاده جمعیت برخوردار از این طرح را ۶۹۳۰ نفر دانست و گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح صرف شد.

وی در ادامه به اجرای طرح برداشت از کف مخزن ۲۵‌هزار مترمکعبی در شهر قائمشهر اشاره و تصریح کرد: این طرح شامل برداشت از کف، مقاوم سازی و گرفتن خروجی به قطر ۱۲۰۰ میلی متر از مخزن ۲۵‌هزار مترمکعبی است.

مدیرعامل آبفا مازندران هدف از اجرای این طرح را ایجاد ذخیره مطمئن و تامین آب با فشار مناسب جهت مقابله با کمبود آب و افزایش توان تامین دانست و گفت: این کار عظیمی بود که با تلاش همکاران شرکت صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.