معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۱۱ نمایشگاه نقاشی در قالب پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر مشهد در شهرستانهای مختلف این استان افتتاح شده است.

۱۱ نمایشگاه نقاشی در خراسان رضوی ویژه جشنواره فجر افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان، جواد روشندال روز پنجشنبه در حاشیه سومین نمایشگاه نقاشی جشنواره هنرهای تجسمی اظهار کرد: سلسله نمایشگاه‌ههای پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با ویژگی هم افزایی و مشارکت و با یک بخش ویژه با موضوع حماسه‌سازان و قهرمانان از ابتدای بهمن ماه امسال در ۱۵ شهرستان استان خراسان رضوی آغاز شده است و تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای بهمن ماه تاکنون حدود ۱۱ نمایشگاه شهرستانی در استان خراسان رضوی افتتاح شده است که هنرمندان علاقمند می‌توانند از نمایشگاه های شهر خود بازدید کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه امروز سومین نمایشگاهی است که در مشهد شاهد افتتاح آن در قالب پانزذهمین جشنواره هنرهای تجمسی فجر هستیم، گفت: در این نمایشگاه ۷۵ اثر هنری توسط استادان، پیشکستوان و هنرمندان مشهدی حوزه نقاشی به نمایش گذاشته شد.

روشندل بیان کرد: آثار ارائه شده از سوی استادان و پیشکسوتان در سبک رئال و با رنگ روغن و چند اثر هنری از دانشجویان به صورت آبرنگ ارائه شده است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نخستین نمایشگاه با محوریت دانشکده فنی حرفه‌ای الزهرا(س) در نگارخانه پایتخت جهان اسلام واقع در مجتمع امام رضا(ع) با ۳۵ اثر هنری و دومین نمایشگاه در هنرستان هنرهای زیبا دخترانه مشهد با آثار گرافیک افتتاح شده است ،۲ نمایشگاه دیگر هم تا پایان بهمن ماه راه‌اندازی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.