۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 849246

ستاره باتجربه و برزیلی چلسی به مدت یک فصل قراردادش را با این تیم تمدید کرده و از این بابت خوشحال است.

تیاگو سیلوا: از تمدید قرارداد خوشحالم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فوتبال ۳۶۵، تیاگو سیلوا مدافع چلسی قراردادی یک ساله امضا کرده و تا تا تابستان ۲۰۲۴ در استمفوردبریج می‌ماند.

تیاگو سیلوا بازیکن ۳۸ ساله تیم چلسی از زمان جدایی از پاری سن ژرمن در آگوست ۲۰۲۰، جایگاه خود را به عنوان رهبر خط دفاعی چلسی تثبیت کرده و اگرچه قرار بود یک گزینه کوتاه مدت برای لندنی‌ها باشد، اما به لطف عملکرد خوبش به یک بازیکن مهم تبدیل شده است.

سیلوا در اولین فصل حضورش در استمفوردبریج به چلسی کمک کرد تا در لیگ قهرمانان قهرمان شود، او در رابطه با تمدید قراردادش گفت: بسیار خوشحالم که به فوتبالم با آبی‌ها ادامه می‌دهم. وقتی اولین قراردادم را اینجا امضا کردم، قرار بود فقط یک سال بمانم و اکنون چهارمین سال حضورم در چلسی است. نمی‌توانستم چنین چیزی را تصور کنم، اما واقعاً لحظه‌ای بسیار ویژه برای من است که در چلسی بمانم.

خریدهای ماه ژانویه چلسی شامل انتقال ۳۵ میلیون پوندی برای بنوا بادیاشیله از موناکو بود که به تعداد بازیکنان در دفاع افزود، اما با وجود رقابت فزاینده، حفظ تیاگو برای یک سال دیگر همچنان اولویت چلسی بود. تاد بولی، رئیس هیئت مدیره به همراه بهداد اقبالی در بیانیه‌ای اظهار کردند: از اینکه تیاگو تصمیم گرفته است با چلسی ادامه دهد، خوشحالیم. او یک استعداد در سطح جهانی است و توانمندی‌هایش در طول سال‌های اخیر برای باشگاه و کشور ثابت شده است. او با تجربه است و کیفیت بالایی دارد. مهارت رهبری وی برای چشم‌انداز آینده ما حیاتی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.