شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای از مردم خراسان رضوی برای خلق حماسه‌ای غرور آفرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدر دانی کرد.

قدردانی از مردم خراسان رضوی  به پاس خلق حماسه‌ غرور آفرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای از مردم خراسان رضوی برای خلق حماسه‌ای غرور آفرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مردم آگاه و قدرشناس ایران اسلامی، فجر چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را در سایه لطف الهی و در پرتو وحدت، اقتدار و در شأن و مرتبت رویداد عظیم ۲۲ بهمن هماهنگ با آرمان‌های والای امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری فراهم کردند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: پیدایش ستاره نظام اسلامی در گستره‌ میهن عزیزمان ایران و نعمت بزرگ استقلال آزادی و جمهوری اسلامی، مرهون اخلاص، شجاعت و ظلم‌ستیزی خورشید انقلاب، حضرت امام خمینی است که نه تنها در متن زندگی ما ایرانیان ،بلکه در قلب تپنده مستضعفان جهان قرار گرفته است.

بدون تردید خلق این حماسه بزرگ و باشکوه در سالی که از طرف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری شده است با اتحاد و همدلی تمامی نیروهای متعهد به انقلاب اسلامی پدید آمد.

در پایان این بیانیه امده است: اینک در پایان مراسم غرورآفرین عید انقلاب، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مراتب سپاس خود را از مردم بسیار شجاع و همیشه در صحنه خراسان رضوی و مشهد مقدس اعلام میکند و امید است مورد رضایت حضرت ولیعصر(عج) قرار گرفته باشد و بستر مناسبی برای پیوند این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)باشد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.