۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 849575

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۰ تن خشکبار قاچاق از یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

کشف ۱۰ تن آجیل قاچاق در جنوب تهران

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مدتی قبل ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی از دپوی یک محموله قاچاق در انباری در محدوده خیابان فدائیان اسلام با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اطمینان ماموران از صحت گزارش دریافتی، افزود: در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از این انبار بازدید کردند که در جریان بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مشخصات این انبار و موجودی آن در سامانه انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این انبار ۱۰ تن آجیل قاچاق را کشف و ضبط کردند، گفت:‌ ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

بهرامی از پلمب این انبار با حکم قضایی خبر داد و گفت:‌همچنین یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.