رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با نظر مثبت دولت و نمایندگان مجلس، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیری، اولویت سال ۱۴۰۲ سازمان نوسازی مدارس کشور خواهد بود.

عزم دولت و مجلس برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیری

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیری اولویت سال ۱۴۰۲ سازمان نوسازی مدارس کشور خواهد بود.

وی با بیان نظر مثبت دولت و نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق برای محرومیت زدایی آموزشی و پرورشی در نقاط محروم کشور، افزود: موضوع تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به ویژه خیری در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ مورد توجه جدید قرار گیرد و در این راستا مصوب شد ۱۵ هزار میلیارد تومان (۱۵ همت) برای تکمیل مدارس خیرساز با اولویت روستایی، عشایری و کانکسی اختصاص یابد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ضمن قدردانی از اهتمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عزم جدی دولت به موضوع مهم مدرسه‌سازی، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود مصوبه جدید که حاصل نگاه عدالت محورانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت همچنین تجلی مردمی‌سازی در مدرسه‌سازی است، شاهد رشد ویژه‌ای در تکمیل پروژه‌ها به خصوص پروژه‌های خیرساز باشیم. با تحقق تعهدات دولت و تکمیل پروژه‌های خیرساز یقیناً اقبال خیرین در ادامه روند مدرسه سازی تقویت می‌شود.

خان محمدی با بیان این نکته که با این مصوبه امیدواریم اثر ملموسی در توسعه مدارس به خصوص در مناطق محروم و کمتر برخوردار داشته باشیم، گفت: با نگاه ویژه شخص رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش در مصوبات سفرهای استانی نسبت به حذف مدارس کانکسی و توسعه مدارس روستایی- عشایری، این مصوبه کمیسیون تلفیق می‌تواند تکمیل کننده این سیاست باشد. امیدواریم با این نگاه مشترک دولت و مجلس بتوانیم تا پایان دولت سیزدهم با کمک خداوند متعال قدم‌های بلندی را در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیری و شروع فصلی افتخارآفرین در خدمات مدرسه سازی برداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.