۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 849967

پرسپولیس در بازی مقابل هوادار فقط یک شوت در چارچوب دروازه حریف داشت.

آمار از ضعف فنی تیم یحیی خبر می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، پرسپولیس در ادامه نمایش‌های نه چندان خوب خود در هفته‌های اخیر از پس هوادار برنیامد و مقابل چشمان چند هزار طرفدار نتیجه را به حریف واگذار کرد. این بازی هم مثل چند بازی قبل پرسپولیس حرف و حدیث‌های داوری داشت و پرسپولیسی‌ها معتقد بودند داور باید قبل از گل هوادار، خطا روی محمد عمری را خطا اعلام می‌کرد. در اینکه اشتباهات داوری در فوتبال ایران خیلی بیشتر از حد معمول است، تردیدی وجود ندارد.

در اینکه پرسپولیس به خصوص در هفته‌های اخیر از داوری ضربه خورده باز هم سخنی درست است و اگر اشتباهات داوری نبود، این تیم شرایط به مراتب بهتری داشت. با این حال پرسپولیس ضعف‌های فنی زیادی دارد و اصلا در حد و اندازه‌های تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، بازی نمی‌کند. چینش اشتباه، تعویض‌های بد، نداشتن تمرکز، عدم توانایی در ایجاد موقعیت گلزنی و خیلی از مسائل دیگر را می‌شود در پرسپولیس دید که باعث شده این تیم در ۴ هفته اخیر فقط یک برد داشته باشد.

خیلی‌ها فکر می‌کردند پرسپولیس بازی راحتی را در خانه مقابل هوادار دارد و از قبل ۳ امتیاز این بازی را به حساب قرمزها واریز کرده بودند. اما درعمل اتفاق دیگری رخ داد و پرسپولیس به هیچ وجه تیم برتر زمین نبود. ضعف‌های فنی تیم گل محمدی کاملا مشهود است و آمار هم روی این قضیه صحه می‌گذارد. در همین بازی مقابل هوادار، پرسپولیس در طول ۹۰ دقیقه فقط یک شوت در چارچوب داشت و همین موضوع نشان دهنده ضعف بزرگ تیم یحیی است.

پرسپولیس در خلق موقعیت خیلی بد عمل می‌کند و عملاهافبک‌های این تیم توانایی بازیسازی و ایجاد فرصت گلزنی را ندارد. مشکلات داوری سرجای خودش ولی اشتباهات فنی کادرفنی پرسپولیس هم نباید نادیده گرفته شود. این تیم مهره‌های زیادی دارد ولی عملا کمترین بهره را از ستاره‌های خود می‌برد. به هرحال گل محمدی اگر می‌خواهد این فصل قهرمان شود، باید فکری به حال تیمش و ضعف‌های فنی پرسپولیس کند، وگرنه این تیم با این شرایط بعید است در پایان فصل دستش به جام برسد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.