سخنگوی کاخ کرملین ضمن اشاره به افزایش دخالت ائتلاف نظامی ناتو در جنگ اوکراین، گفت که این سازمان با روسیه دشمن است و هر روز این دشمنی را بیشتر از قبل ثابت می‌کند.

کرملین: ناتو هر روز بیشتر در جنگ اوکراین دخیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (سه‌شنبه) سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را ائتلاف متخاصم با مسکو توصیف کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین ضمن اشاره به افزایش دخالت ائتلاف نظامی ناتو در جنگ اوکراین، گفت که این سازمان هر روز بیش از پیش خصومت خود با روسیه را نشان می‌دهد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در این‌باره توضیح داد: «ناتو سازمانی دشمن با روسیه است و این دشمنی را هر روز ثابت می‌کند. این ائتلاف بیشترین تلاش خود را انجام می‌دهد تا دخالت خود در جنگ اوکراین را بیش از قبل آشکار کند. این مسئله اقدامات احتیاطی بیشتری را می‌طلبد».

سخنگوی کرملین درباره حضور مزدوران خارجی در صفوف نیروهای مسلح اوکراین و جنگ با روسیه نیز تصریح که این مسئله مسیر عملیات نظامی ویژه را تغییر نمی‌دهد.

پسکوف با بیان اینکه استفاده ارتش اوکراین از مزدوران خارجی فقط باعث طولانی شدن جنگ و افزایش زجر مردم این کشور می‌شود، اظهار داشت: «این واقعیت که ارتش ما در جبهه‌ها مکالمه‌هایی با زبان‌های خارجی را می‌شنود، چیز پنهانی نیست و مدت‌ها است که اتفاق افتاده است».

وی سپس درباره ارائه پاداش‌ها و کمک‌های مالی توسط شرکت‌های خصوصی به نظامیان روسی نیز افزود که بسیاری از کارآفرینان در روسیه فعالانه برنامه‌های متعددی را برای حمایت از نیروهای مسلح این کشور اجرا می‌کنند.

این مقام روس همچنین در پاسخ به سوالی درباره پیدا شدن اشیاء پرنده ناشناس در آسمان کانادا گفت که بگذارید خود آمریکایی‌ها این مسئله را حل کنند.

پسکوف روز گذشته نیز با بیان اینکه طرف اوکراینی میز مذاکره را ترک کرد نه روسیه، گفت رئیس جمهور رژیم کی‌یف هم هرگونه گفتگو با مسکو را ممنوع کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.