مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: اردوی آماده سازی کشتی‌گیران جوان برای حضور بهترین نفرات در چهار رقابت داخلی و خارجی در ارومیه برپا شده است.

اردوی آماده‌سازی آزادکاران تیم ملی کشتی جوانان در ارومیه در حال برگزاریست

به گزارش قدس آنلاین، سید مصطفی (حامد) میرعمادیان در خصوص این اردو گفت: ۶۰ کشتی‌گیر از جمله ۲۰ کشتی‌گیر استان آذربایجان‌غربی در این اردو که اولین اردوی تیم ملی جوانان برای مسابقات پیش روست حضور دارند.

وی اظهار کرد: در کنار نفرات حاضر در این اردو، هشت مربی نیز از آذربایجان‌غربی حضور دارند که حضور کشتی گیران و مربیان این استان در این اردو در کنار بهترین جوانان کشتی و کادر فنی، یک کلاس آموزشی بسیار خوب برای ارتقای کشتی استان است و یقین می‌دانم با حمایت سایر مسوولان، کشتی آذربایجان‌غربی در سالیان آتی به یکی از استان‌های برتر ورزش اول کشور تبدیل خواهد شد.

میرعمادیان اضافه کرد: طی هفته‌های آتی ۲ تورنمنت بین‌المللی در ارمنستان با نام جام سرکیسیان و مسابقات روسیه و همچنین ۲ رقابت داخلی جام تختی و جام شهید هاشمی‌نژاد در مهرشهر استان مازندران داریم و با برگزاری اردوها که شروع آن از ارومیه است حتما بهترین نفرات را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد و از این چهار رویداد، نفرات برتر به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام خواهندشد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در خصوص امکان حضور تیمی از کشتی‌گیران جوان در لیگ برتر و رقابت با تیم‌های بزرگسالان گفت: این یک پیشنهاد بسیار خوب برای بالابردن انگیزه و کیفیت کشتی‌گیران است هر چند با فدراسیون در این خصوص صحبت‌هایی انجام داده‌ایم ولی بدلیل شرایط اقتصادی و اینکه حامیان مالی بدنبال کسب نتیجه در لیگ هستند، بدنبال یک حمایت کننده از آینده کشتی هستیم تا برای آینده ورزش اول کشور پایه‌سازی کنیم و از این طریق انگیزه کشتی‌گیران جوان را نیز دو چندان کرده باشیم.

میرعمادیان با تمجید از میزبانی ارومیه و تلاش مسوولان آذربایجان‌غربی از فراهم کردن شرایط اردو تاکید کرد: انتظار داریم همه مسوولان استانی از ورزش اول کشور حمایت کنند تا آذربایجان‌غربی هم بتواند یکی از استان‌های برتر کشتی کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.