رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: تکمیل طرحهای نیمه تمام این سازمان در استانهای مختلف کشور نیازمند توجه خاص دولت سیزدهم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

تکمیل طرحهای نیمه‌تمام زندانهای کشور نیازمند توجه خاص دولت و مجلس است
به گزارش قدس خراسان، غلامعلی محمدی روز جمعه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید زندان گناباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون تعداد طرحهای نیمه تمام زندانهای کشور زیاد است که باید با عنایت بیشتر دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبار مورد نیاز تکمیل آنها تامین شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بیان کرد: برنامه ششم توسعه سازمان زندانها را مکلف کرده است تا با توجه به آسیبهای وجود ساختمان زندانها در داخل شهرها برای شهروندان، زندانها به خارج شهرها انتقال یابند.

وی اظهار کرد: ساختمان جدید زندان گناباد به عنوان قدیمی ترین طرح اداره کل زندانهای خراسان رضوی و همچین گناباد بعد از گذشت سالها از آغاز عملیات اجرایی آن با همدلی مسوولان و دست اندرکاران ذیربط در نهایت به بهره برداری رسید و زندانیان به مکان جدید انتقال یافتند.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تعداد زیادی از زندانیان در جریان اغتشاشات اخیر مورد عفو و رافت اخیر رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند که بخشی از این افراد آزاد و مجازات تعداد دیگری هم کاهش می یابد.

رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بیان کرد: بعد از صدور عفو رهبر معظم انقلاب مسوولان و دست اندرکاران ذیربط در این سازمان و قوه قضاییه مشغول انجام مراحل آن هستند و تاکنون تعداد قابل توجهی آزاد شده اند و این مساله در دست انجام است.

توجه به برنامه های فرهنگی و تربیتی در زندانها

در این مراسم همچنین مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی نیز اظهار کرد: توجه خاص به برنامه های فرهنگی، اصلاحی،تربیتی و اشتغال زندانیان با شعار اقدام بر مبنای دانایی و نیازهای دانشی رویکرد مهم این اداره کل قرار دارد.

سعید سرباز جانفدا بیان کرد: بهره گیری از ظرفیتهای مختلف برای تکمیل طرحهای نیمه تمام زندانها دیگر رویکرد مهم این اداره کل به شمار می رود.

ساختمان جدید زندان گناباد یکی از قدیمی ترین طرح های نیمه تمام شهرستان است

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد هم گفت: ساختمان جدید زندان گناباد به عنوان یکی از قدیمی ترین طرحهای عمرانی نیمه تمام این شهرستان که بیش از ۲ دهه از آغاز عملیات اجرایی احداث آن می گذرد،در مساحت ۱۰ هکتار و با صرف اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال اکنون به بهره برداری رسید.

ابوالفضل شاکری افزود: زندان این شهرستان و زندانیان به مکان فعلی انتقال یافتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.