هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس با شکست تلخ چلسی و تساوی منچسترسیتی برابر ناتینگهام فارست همراه بود.

شکست تلخ چلسی برابر تیم قعرنشین ساوتهمپتون؛ گواردیولا به تساوی رضایت داد

به گزارش قدس آنلاین، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ امروز با برگزاری ۶ دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها چلسی به مصاف ساوتهمپتون رفت.

شاگردان گراهام پاتر در شرایطی برابر تیم قعرنشین ساوتهمپتون پا به این دیدار گذاشتند که تصور شکست و باخت در این دیدار خانگی نداشتند اما روند بازی به گونه‌ای پیش رفت که ساوتهمپتون در دقیقه ۴۵ این بازی توسط جیمز وارد پروز به گل رسید، تلاش آبی‌های لندن در ادامه بازی ثمر بخش نبود تا چلسی در خانه یک شکست تلخ را تجربه کند.

در دیگر بازی جدال ناتینگهام فارست و منچسترسیتی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. برناردو سیلوا در دقیقه ۴۱ برای سیتی گلزنی کرد تا ۴۵ دقیقه اول با همین نتیجه به پایان برسد. در شرایطی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد کریس وود در دقیقه ۸۴ برای میزبان گلزنی کرد تا کار به تساوی کشیده شود و هر دو تیم با یک امتیاز این هفته را به پایان ببرند.

برنتفورد در دیداری خانگی به تساوی یک بر یک برابر کریستال پالاس رضایت داد. ابرچی ازه در دقیقه ۶۹ این بازی برای کریستال پالاس گلزنی کرد اما در وقت‌های اضافه ویتالی یانلت کار را به تساوی کشاند.

فولام نیز با نتیجه یک بر صفر و در دیداری خارج از خانه برایتون را از پیش رو برداشت، مانور سولومون در دقیقه ۸۸ گل سه امتیازی فولام را به ثمر رساند.

در دیگر بازی اورتون در دیداری خانگی با تک گل شیموس کولمن، لیدز را با شکست بدرقه کرد و بورنموث نیز با همین نتیجه ولورهمپتون را با گل مارکوس تاورنیر شکست داد.

در دیگر بازی امشب و از ساعت ۲۱ نیوکاسل پذیرای لیورپول است.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.