نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه آمار زیاد سرقت در گیلان به یک معضل برای مرئم این استان مبدل شده است، گفت: متأسفانه سرقت‌های زیاد در گیلان به یک دغدغه برای مردم مبدل شده است لذا برای ساماندهی این معضل باید برنامه ریزی شود.

گلایه نماینده ولی فقیه در گیلان از آمار زیاد سرقت گیلان

به گزارش قدس انلاین، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده فراجا با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ارکان‌ اصلی ایجاد امنیت در کشور است، اظهار کرد: تمامی نیروهای انتظامی و امنیتی یکی از ارکان بازدارنده قدرت در جمهوری اسلامی هستند که همواره باعث افتخار آفرینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با قدردانی از زحمات نیروهای انتظامی در سطح کشور و در ایجاد امنیت جامعه گفت: باید قدردان امنیت آفرینان کشور بوده و به آن‌ها افتخار کنیم زیرا این نیروها حافظ امنیت مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان یکی از اهداف دشمن از ایجاد اغتشاش در کشور را هدف قرار دادن مقام معظم رهبری دانست و افزود: در فتنه اخیر اغلب شعارها از مشکلات اقتصادی و معیشتی فاصله گرفته و اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری را هدف قرار داده بود که با بصیرت و حضور به موقع مردم با شکست مواجه شد.

فلاحتی با تأکید بر تبیین هدف دشمن از ایجاد اغتشاش در کشور برای نسل جدید افزود: مقام معظم رهبری ستون کشور و نظام هستند لذا استکبار سعی داشت با اقدامات ساختار شکنانه به ستون اصلی کشور و نظام ضربه وارد کند.

وی با اشاره به مردمی و انقلابی بودن نیروی انتظامی در کشور تصریح کرد: خوشبختانه وحدت و همدلی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم بسیار زیاد است به طوری که هیچ کجای دنیا جز ایران سراغ ندارید که نیروهای مسلح آن مقتدر، متعهد و متحد باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آمار زیاد سرقت در گیلان به یک معضل برای مردم این استان مبدل شده است، گفت: متأسفانه سرقت‌های زیاد در گیلان به یک دغدغه برای مردم مبدل شده است لذا برای ساماندهی این معضل باید برنامه ریزی شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.