رئیس لیگ اسپانیا به رئیس باشگاه بارسلونا درباره رسوایی اخیر تیم کاتالان هشدار داد.

رئیس لالیگا: اتهامات بارسا ثابت شود، لاپورتا باید استعفا کند!

به گزارش قدس آنلاین، افشای پرداخت ۱.۵ میلیون یورو از سوی مدیران سابق باشگاه بارسلونا به نایب رئیس وقت کمیته داوران فوتبال اسپانیا، خوسه ماریا انریکس نگریرا (۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸) برای دریافت گزارش‌های داوری، سر و صدای زیادی در لالیگا به راه انداخته است. یکی از افرادی هم که به این موضوع واکنش تندی نشان داده، خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا بوده است.

با اینکه سازمان لیگ اسپانیا از نظر حقوقی و طبق قوانین فوتبال اسپانیا امکان بررسی پرونده باشگاه بارسلونا را ندارد، تباس روز گذشته(دوشنبه) در یک مراسم به خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا درباره عواقب اثبات اتهامات باشگاه هشدار داد. تباس که از زمان شکل‌گیری پروژه سوپرلیگ اروپا(بارسلونا یکی از سه‌ تیمی است که هنوز حاضر به خروج از این پروژه نشده) با رئیس بارسایی‌ها جنگی سرد را آغاز کرده است.

لاپورتا در یک مراسم که خبرنگاران در آن حضور داشتند، در پاسخ به این سؤال که آیا خوان لاپورتا باید از ریاست باشگاه بارسلونا استعفا کند، گفت: اگر لاپورتا توضیح ندهد که چرا بارسلونا آن پول‌ها را پرداخته، من فکر می‌کنم که او باید استعفا کند.

تباس در ادامه حتی رسوایی باشگاه بارسلونا را از تخلفات مالی اخیر باشگاه بارسلونا که به سبب آن با کسر ۱۵ امتیاز جریمه شد، بدتر دانست و گفت: اگر الان از من بپرسید، می‌گویم که پرونده باشگاه یوونتوس به خاطر احکامی که برایش صادر شده جدی‌تر است؛ اما با نشانه‌هایی که در پرونده باشگاه بارسلونا وجود دارد، این پرونده می‌تواند جدی‌تر باشد چون اینجا پای نایب رئیس کمیته داوران در میان است.

باشگاه بارسلونا اعلام کرده که برای رسیدگی به جنجال به وجود آمده، تحقیقاتی داخلی را در مورد پرونده نگریرا انجام خواهد داد. این اتفاق پس از آن صورت گرفت که چند باشگاه لالیگایی از جمله سویا از خواهان آغاز تحقیقات درباره این پرونده شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.