مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان بعد از زلزله خوی در این شهرستان مستقر شده‌اند.

احداث ۷۵۰ واحد مسکونی توسط ستاد معین بنیاد مسکن استان اردبیل در خوی

به گزارش قدس آنلاین ، فرهاد سبحانی روز سه‌شنبه در بازگشت از بازدید مناطق زلزله‌زده خوی در گفت و گویی خبری اظهار کرد: تیم‌های تخصصی ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل برغم سردی هوا عملیات بازسازی خود را آغاز کردند و هم‌اکنون مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده خوی هستند.

وی تصریح کرد: در بازسازی واحدهای آسیب‌دیده شهرستان خوی ، مسئولیت ۷۵۰ واحد احداثی و یک هزار و ۵۰۰ واحد تعمیری به ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

سبحانی ادامه داد: هم‌اکنون ۵۳ نفر نیروی انسانی، فنی و اداری و ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خدمت به زلزله‌زدگان شهرستان خوی مستقر شده‌اند.

وی افزود: ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در بازسازی و احداث مناطق زلزله‌زده شهرستان بم استان کرمان، شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه، شهرستان معمولان استان لرستان و شهرستان‌های اهر و ورزقان استان آذربایجان شرقی نیز حضور تاثیرگذاری داشتند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در بازسازی و احداث مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی به عنوان ستاد برتر انتخاب شد، افزود: امیدواریم در بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی نیز کارنامه قابل قبولی را به مردم ارائه دهیم و در حداقل بازه زمانی، هموطنان زلزله‌زده خوی را صاحب سرپناه کنیم.

استاندار اردبیل نیز به همراه جمعی از مسئولان از ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان خوی بازدید کرده و روند فعالیت‌های این ستاد را از جهت احداث و بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده بررسی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.