فرمانده انتظامی مشهد گفت: چهار کارگر جوان هنگام نصب المان های شهری در خیابان کشاورز دچار برق گرفتگی شدند که دو نفر از آنها در دم جان باختند.

نصب المان‌های شهری در مشهد ۲ قربانی گرفت

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به مرگ در خیابان کشاورز، بلافاصله ماموران کلانتری ۳۰ سپاد به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه جرثقیل در حال جا به جا کردن المان شهری بوده که با کابل های برق برخورد کرده و چهار کارگر جوان یک شرکت خدماتی که در حال جانمایی المان شهری بودند دچار برق گرفتگی شدید شدند.

وی گفت: در این حادثه، ۲ کارگر ۲۲ و ۲۴ ساله به علت شدت جراحات جان باختند و ۲ کارگر دیگر نیز به شدت مصدوم و بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

نگهبان افزود: در این خصوص یک پرونده قضایی تشکیل و اجساد متوفیان به سردخانه منتقل شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

این حادثه مربوط به کارگاه های شهرداری نیست

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی- فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد نیز در این خصوص اظهار کرد: این حادثه در کارگاهی در مجاورت کارگاه شهرداری رخ داده و متعلق به شهرداری نبوده است.

علی مسافری افزود: در حاشیه شهر مشهد فضاهای کارگاهی مشترکی وجود دارد و در این حادثه نیز پیمانکار با تعدادی کارگر روزمزد در حال کار بوده که حادثه برق گرفتگی رخ داده و ۲ کارگر روزمزد آن پیمانکار در دم جان باختند.

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی- فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: در این حادثه دو کارگر شهرداری نیز که در کارگاه مجاور مشغول فعالیت بودند دچار برق گرفتگی شدند که هم اینک بستری هستند اما حال عمومی دو کارگر خوب است.

وی گفت: تا هنگامی که شهرداری المانها را از هنرمندان تحویل می گیرد هیچ مسوولیتی در قبال حوادث پیش آمده ندارد و شهرداری تا دوازدهم اسفند ماه هیچ المانی را تحویل نمی گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.