احتمال جانشینی یک مربی ایرانی به جای جواد نکونام در فولاد خوزستان وجود دارد.

هواداران فولاد مربی خارجی می‌خواهند مدیران نه!

به گزارش قدس آنلاین، پس از پیروزی تیم فولاد مقابل الفیصلی در لیگ قهرمانان آسیا، جواد نکونام سرمربی فولاد از سمت خود استعفا داد. در حالی که این احتمال وجود داشت که نکونام در فولاد ماندنی شود اما در نهایت پیش از بازی با الهلال عربستان، باشگاه فولاد اعلام کرد که با استعفای نکونام موافقت کرده و حمید رجبی هدایت این تیم مقابل نماینده عربستان را بر عهده خواهد گرفت.

این اتفاقات در حالی رخ داده که هواداران فولاد خواهان استخدام یک مربی خارجی هستند و حتی در این بین از دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان هم نام برده شد. از طرف دیگر مدیران باشگاه فولاد علاقه‌مند هستند که یک مربی ایرانی هدایت تیم را بر عهده بگیرد و به همین خاطر نام چند گزینه مطرح شده است.

در بین مربیان ایرانی گفته می‌شود شانس سیروس پورموسوی سرمربی فعلی استقلال خوزستان بسیار زیاد است و این مربی خوزستانی به احتمال زیاد جانشین جواد نکونام در فولاد خواهد شد.

پورموسوی البته با استقلال خوزستان قرارداد دارد و باید دید در صورت قعطی شدن این انتقال، مدیران باشگاه استقلال خوزستان به این مربی اجازه پیوستن به فولاد را خواهند داد یا نه.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.