رئیس جمهور در پیامی درگذشت مدیر جهادی و پرتلاش مرحوم اسماعیل احمدی را در سانحه بالگرد و حین ماموریت سازمانی تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی به مناسبت درگذشت مرحوم اسماعیل احمدی

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت اسماعیل احمدی، مدیرکل فقید حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این خدمت‌گزار دلسوز و توانمند با روحیه جهادی و انقلابی، خدمات ماندگاری به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده کشور انجام داد و نام نیک از خود در خاطر مردم قدرشناس ایران به یادگار گذاشت.

روز گذشته بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در شهر بافت استان کرمان دچار سانحه شد و اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و سرپرست حوزه وزارتی وزیر ورزش درگذشت.

احمدی از جمله مدیران انقلابی کشور بود که در طول سال‌های گذشته و در مسئولیت‌های گوناگونی که بر عهده داشت خدمت به مردم را در سرلوحه کارش قرار داده بود. او خودش را سرباز انقلاب و نظام می‌دانست و ارادت زیادی به شهید سردار قاسم سلیمانی داشت.

این بالگرد ۱۶ الی ۱۸ سرنشین داشت که به گفته سخنگوی هلال احمر حال دو تن از مصدومان این حادثه وخیم گزارش و حال عمومی سایر سرنشینان مساعد اعلام شده و البته برخی در این حادثه دچار شکستی شده و برخی هم با درمان سرپایی به وضعیت نرمال رسیده‌اند. وزیر ورزش و جوانان نیز به دلیل ضربه مغزی به کرمان و پس از آن به تهران منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.