هنوز زمانِ دقیق مراسم تشییع بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون مشخص نشده و همه‌چیز بستگی به انتقال پیکر او به تهران دارد.

جزئیاتی از مراسم تشییع پیکر شهرام عبدلی

به گزارش قدس آنلاین،‌ شهرام عبدلی ساعتی پیش در بیمارستان قائم‌مشهد دارفانی را وداع گفت. این خبر از سویِ بیمارستان تأیید شد.

امیر رحیم‌زاده تهیه‌کننده سریال «آسوده باش» آخرین مجموعه‌ای که این بازیگر فقید در آن نقش داشت و به خاطر بازی در این پروژه در مشهد به سر می‌برد در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم از انتقال پیکرِ «عبدلی» به تهران خبر داد.

او گفت: ما تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم کارهای مربوط به انتقال پیکرِ شهرام عبدلی را امروز انجام دهیم و برای تشییع و خاکسپاری به تهران برسد.

علی عطایی بازیگر سریال‌های «زیرخاکی» و «جلال» که از دوستان نزدیک شهرام عبدلی است درباره جزئیات مراسم خاکسپاری او گفت: اعلامِ دقیق مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم عبدلی به انتقالِ پیکرِ او برمی‌گردد که چه زمانی به تهران برسد.

او با اشاره به اینکه مراسم تشییع شهرام عبدلی از خانه تئاتر به سمت قطعه هنرمندان خواهد بود، افزود: ان‌شاءالله مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم شهرام عبدلی با حضور دوستان و همکاران‌شان برگزار خواهد شد. پیکرِ این بازیگر از خانه تئاتر به سمت قطعه هنرمندان خواهد رفت.

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن‌ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

سریال «خط قرمز» اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.