رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی نگران عملیات‌ ضد صهیونیستی مورد انتظار فلسطینی‌ها است و توان مقابله با آنها را ندارد.

اذعان رژیم صهیونیستی به ترس نهادهای امنیتی‌اش مقابل عملیات مقاومتی فلسطین

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های اسرائیلی با انتقاد از اقدامات رژیم صهیونیستی برای مقابله با عملیات‌ ضد صهیونیستی فلسطینی‌ها، اذعان کرده‌اند که ترس بر نهادهای امنیتی این رژیم حاکم شده است.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که نهاد امنیتی این رژیم قادر به یافتن پاسخ تاکتیکی یا استراتژیک برای مقابله با موج مورد انتظار عملیات فلسطینی‌ها نیست.

«زویکا یحزکلی»، تحلیلگر مسائل عربی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به تنش‌های امنیتی روزافزون در اراضی اشغالی، گفت: "همیشه ترس در دستگاه امنیتی اسرائیل وجود دارد، به عنوان مثال، ماه رمضان توسط حماس به ماه جهاد تبدیل شده است. به همین دلیل ما همیشه می‌ترسیم."

وی با انتقاد از سیاست رژیم اشغالگر در برخورد با صحنه فلسطین، افزود: آتش شعله‌ور شده است، گروه «عرین الأسود»(بیشه شیران) در داخل(داخل اراضی اشغالی) حضور دارد و منطقه پر از سلاح است.

یحزکلی ادامه داد: این احتمال وجود دارد که موج مورد انتظار حملات فلسطینی‌ها از سوی ساکنان قدس شرقی باشد که از کارت‌های شناسایی آبی و پلاک‌های زرد خودرو استفاده می‌کنند.

یحزکلی در خصوص اقداماتی که باید توسط نهادهای امنیتی در اسرائیل انجام شود نیز گفت: اگر متوجه شوید که چه اتفاقی در مقابل شما می‌افتد، می‌دانید چه باید بکنید؛ اما اکنون چنین چیزی وجود ندارد و غزه بازدارندگی را بر اسرائیل تحمیل کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.