۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: 852675

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت به اعتراف رییس بانک مرکزی نرخ ارز واقعی نیست.

فرزین گفت قیمت ارز واقعی نیست
به گزارش قدس آنلاین عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌کل بانک مرکزی بیان داشت که با ایجاد سامانه واحد ارز و طلا، قیمت واقعی دلار نیز در آن سامانه درج شده است و آن قیمت‌هایی که در فضای مجازی و در جاهای دیگر وجود دارد غیرواقعی است.

به گزارش تسنیم، محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس اظهار داشت: در این جلسه، دولت گزارش‌هایی به نمایندگان مجلس در رابطه با بازار ارز کشور ارائه داد و سپس چند تن از نمایندگان و همچنین نماینده‌هایی از کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه در این باره صحبت کردند و سؤالاتی را مطرح کرده که تیم اقتصادی دولت به آن پاسخ دادند.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: همچنین رئیس کل بانک مرکزی بیان داشت که با ایجاد سامانه واحد ارز و طلا قیمت واقعی دلار نیز در آن سامانه درج شده است و آن قیمت‌هایی که در فضای مجازی و در جاهای دیگر وجود دارد غیر واقعی است.

وی ادامه داد: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد نیز گزارش‌هایی به نمایندگان مجلس ارائه داد و بیان داشت که پشت پرده اختلالات بازار ارزی شناسایی شده و به زودی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و قضایی تکلیف این افراد را مشخص خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.