شماری از خاخام ها و شخصیت های یهودی ضد صهیونیسم با تجمع مقابل مقر سازمان ملل متحد در نیویارک، تداوم حمایت‌های امریکا از رژیم اسرائیل را محکوم کردند.

تجمع خاخام‌ها در برابر سازمان ملل به حمایت از مردم فلسطین

به گزارش قدس آنلاین، خاخام‌ و شخصیت‌های یهودی ضد صهیونیستی در این تجمع، جنایت‌های رژیم اسرائیل ضد مردم فلسطین را محکوم کردند و از سازمان ملل متحد خواستند، اجازه ندهد این رژیم به جنایت‌های خود ادامه دهد.

خاخام دیوید ویس، سخنگوی یهودیان ضدصهیونیستم اظهار کرد: به نمایندگی از خاخام‌های قدس، نیویورک و چند شهر دیگر جهان مقابل سازمان ملل تجمع کردیم و از این نهاد درخواست می‌شود، جنایت‌های اسرائیل را محکوم کند و درقبال آن بی‌تفاوت نباشد.

این خاخام ضد صهیونیستی افزود، یهودیان، رنج مردم فلسطین را حس می‌کنند و دین ما تجاوز، آزار و اذیت مردم فلسطین تایید نمی‌کند.

خاخام دیوید ویس اظهار کرد، رژیم اسراییل علاوه بر مردم فلسطین، یهودیان را هم آزار و اذیت می‌کند.

خاخام دیوید فلدمن، شخصیت مذهبی ضدصهیونیستی در آمریکا هم به خبرنگار ایران‌پرس در نیویورک گفت، هدف از تجمع مقابل سازمان ملل متحد، محکومیت هرگونه توافق با اسرائیل ضد فلسطینی‌هاست.

این خاخام تاکید کرد، اشغال فلسطین توسط اسرائیل، جنایتی ضدانسانی و دشمنی با خداست؛ رژیم اسرائیل علاوه بر آزار و اذیت مردم فلسطین، یهودیان را هم آزار و اذیت می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.