معاون دبیرکل حزب الله لبنان نسبت به اقدامات هرج‌و مرج طلبانه برخی طرف‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در لبنان هشدار داد.

هشدار حزب‌الله به اقدامات هرج‌و مرج طلبانه حامیان آمریکا در لبنان

به گزارش قدس آنلاین، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در توییتی نسبت به تلاش برخی طرف‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فتنه‌انگیزی مذهبی و فرقه‌ای در این کشور هشدار داد.

شیخ نعیم قاسم روز دوشنبه در توییتی نوشت: «نسبت به صداهای فتنه‌انگیز مذهبی و فرقه‌ای در لبنان آگاه باشید؛ چرا که آنها دعوت‌کنندگان به تحریک و هرج و مرج هستند و به پروژه آمریکایی - اسرائیلی خدمت می‌کنند».

وی در ادامه تاکید کرد: «مروجین فتنه که مستاصل و شکست خورده هستند، از سوراخ‌های خود بیرون آمده و لو رفته‌اند، ما با اخلاق و صداقت خود با آنها مقابله خواهیم کرد تا از شدت خشم خود بسوزند».

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در پایان گفت: از خداوند می‌خواهیم که ملت لبنان را از شر فتنه گران مصون نگه دارد.

حزب‌الله لبنان بارها نسبت به اقدامات تحریک‌آمیز و هرج‌و مرج طلبی آمریکا در این کشور هشدار داده‌ و مداخلات و توطئه‌های این کشور را دلیل اصلی بحران‌های لبنان دانسته است.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان اخیرا اعلام کرد: آمریکایی‌ها بدانند اگر بخواهند لبنان را به هرج و مرج بکشند این بدان معناست که ما بیکار نخواهیم نشست و به جایی ضربه می‌زنیم که دردتان بیاید (خطاب به آمریکایی‌ها) و اگر اینگونه شود به سمت گزینه جنگ با عزیزتان «اسرائیل» می‌رویم؛ من به آمریکایی‌ها می‌گویم اگر بخواهید در لبنان آشوب و هرج و مرج به پا کنید باید منتظر هرج و مرج در کل منطقه باشید و منظور من، اسرائیل است.

نصرالله خطاب به آمریکایی‌ها هشدار داد: هر کس بخواهد لبنان را به سمت هرج‌ومرج و فروپاشی سوق دهد، باید انتظار چیزی را داشته باشد که در خیالش نمی‌گنجد. ما همانطور که آماده جنگ برای دفاع از نفت خود بودیم اکنون آماده‌ایم سلاح‌هایمان را به سمت اسرائیل نشانه بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.