۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 853493

مراسم بهترین‌های فیفا THE BEST شب گذشته در فرانسه برگزار و مسی برای دومین مرتبه جایزه بهترین بازیکن جهان را دریافت کرد.

چه کسانی به مسی رأی ندادند

به گزارش قدس آنلاین، انتشار لیست انتخاب بزرگان فوتبال جهان در مراسم بهترین‌های فیفا THE BEST که در شهر پاریس برگزار شد، باعث تعجب و شگفتی همگان شد.

به‌عنوان‌مثال در این مراسم، در سه انتخاب کریستیانو رونالدو برای بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ نامی از لیونل مسی دیده نمی‌شود؛ بلکه سه انتخاب وی برای بهترین بازیکن جهان به ترتیب کیلیان امباپه، لوکا مودریچ و کریم بنزما بود.

سه انتخاب لیونل مسی در این مراسم هم به ترتیب نیمار، کیلیان امباپه و کریم بنزما بود.

محمد صلاح هم به لیونل مسی رأی نداد و انتخاب‌هایش به ترتیب ونیسیوس جونیور، کوین دی بروین و اشرف حکیمی بود.

لوئیس دلافونته سرمربی تیم ملی اسپانیا هم لیونل مسی را در انتخاب‌هایش جای نداد و به جولیان آلوارز، جود بلینگهام و لوکا مودریچ رأی داد این در حالی است که سرخیو بوسکتس کاپیتان ماتادورها، لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما را انتخاب کرد.

لیونل مسی در میان انتخاب‌های هوگو لوریس کاپیتان تیم ملی فرانسه هم نفر سوم بود و کیلیان امباپه و کریم بنزما پیش از او در جایگاه‌های اول و دوم بودند.

پس از شمارش آرا، لیونل مسی در بخش مردان توانست در جایگاه نخست قرار گیرد و عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را از سوی فیفا به دست آورد.

این برای دومین بار بود که مسی برنده این جایزه از سوی فیفا می‌شد تا با رکورد روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو برابری کند.

در مراسم THE BEST، علی دایی اسطوره فوتبال ایران نیز که به دعوت فیفا در این مراسم حاضر بود، جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.