۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 853513

دبیر جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد از تمدید پنجمین دوره «جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد» تا ۲۵ اسفندماه در بخش‌های دونوازی، گروه‌نوازی و پژوهش خبر داد.

جشنواره موسیقی «امیرجاهد» تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، از روابط عمومی پنجمین دوره «جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد» مهدی مساح‌بیدگلی با اعلام تمدید ثبت نام ده روزه این رویداد گفت: پنجمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد در شرایطی شروع می‌شود که متأسفانه اجراهای دوره چهارم به دلایلی برگزار نشد. به هر ترتیب و بنا به درخواست شرکت‌کنندگان، تمامی اجراهای دوره چهارم به سال آینده یعنی سال ۱۴۰۲ موکول شده و قرار است اجراهای دوره چهارم و پنجم به صورت همزمان در تابستان سال ۱۴۰۲ برگزار شود.

دبیر جشنواره سراسری امیر جاهد گفت: تلاش می کنیم نتایج اولیه پنجمین دوره این جشنواره در اردیبهشت ماه سال آینده اعلام شود و کلیه اجراها در تابستان در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

وی افزود: در دوره پنجم این رویداد محدودیتی برای اجرای سازهای مختلف نیست و متقاضیان ابتدا باید آیین‌نامه جشنواره را به‌دقت مطالعه کنند و تمام مدارک را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

علاقمندان به حضور در جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام به آدرس Www.moeenjahed.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.