این بار یکی از مهمانان BBC فارسی، اتحاد پوشالی اپوزیسیون را هدف قرار داد و به جنایات پهلوی علیه یکی از اقوام ایرانی اشاره کرد.

مهمان BBC: چگونه می‌توان به پسر قاتل ۹۰۰۰ بلوچ وکالت داد/ اتحاد بادکنکی اپوزیسیون!

به گزارش قدس آنلاین، BBC فارسی این روزها به خصوص با کوچ کردن ایران اینترنشنال از لندن، به تنهایی سعی کرده تا وحدت اپوزیسیون و مخالفان جمهوری اسلامی را تقویت کند. این شبکه لندنی این روزها به هربهانه‌ای سعی دارد با نفس مصنوعی هم که شده شعله اغتشاشات را روشن نگه دارد.

مهمان BBC: چگونه می‌توان به پسر قاتل ۹۰۰۰ بلوچ وکالت داد/ اتحاد بادکنکی اپوزیسیون!

در جدیدترین برنامه BBC فارسی برای تقویت روابط اپوزیسیون و حمایت از رضا ربع پهلوی، آن‌ها از کاملیا انتخابی فرد(چهره شناخته شده ضدانقلاب) و اسما بلوچ فعال سیاسی بلوچ گفت‌وگو گرفتند. اما این فعال سیاسی بلوچ برخلاف سیاست های این برنامه گفت: چطور می‌تواند یک بلوچ همراه با سلطنت طلبان باشد! درحالی که حداقل ۹ هزار بلوچ توسط محمدرضا پهلوی قتل‌عام شده است.

طی روزهای گذشته از یک سو عبدالله مهتدی، رئیس حزب تروریستی کومله در جلسه «نشست مشترک چهره‌های مخالف جمهوری اسلامی» شرکت نکرد و از سوی دیگر در تجمعات ضدایرانی بارها علیه حامد اسماعیلیون از اپوزیسیون‌های تازه‌وارد، شعارهایی سردادند و صحبت وی را هم بارها قطع کردند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.