۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
کد خبر: 854109

هافبک رئال مادرید به انتقاد شدید از مراسم فیفا و بهترین‌های سال پرداخت.

انتقاد شدیدالحن ستاره رئال از فیفا

به گزارش قدس آنلاین دوشنبه شب در پاریس مراسم بهترین‌های سال برگزار شد و لیونل مسی توانست عنوان مرد سال فیفا را از آن خود کند.

در این مراسم رئال مادرید تنها یک نماینده فرستاد و به نشانه اعتراض شرکت نکرد.

نبود وینیسیوس در تیم منتخب سال، عدم کسب عنوان بهترین بازیکن، مربی و دروازه‌بان سال توسط بنزما، آنچلوتی و کورتوا باعث شد تا برخی رسانه‌ها و کاربران به جوایز فیفا اعتراض کنند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی با بارسلونا صراحتاً اعلام کرد که جوایز فیفا برای این تیم اهمیت ندارد و تونی کروس نیز شدیداً به فیفا انتقاد کرد.

کروس گفت: در سالی مثل امسال، آن هم بعد از رقابتی مثل جام جهانی که بسیاری از جوایز را مشخص می‌کند، جوایز به این شکل تقسیم می‌شود. لیونل مسی فوق‌العاده بود و اصلا جای تعجب نیست.

انتقاد شدیدالحن ستاره رئال از فیفا

هافبک آلمانی رئال مادرید اظهار داشت: با این حال او شاید بهترین بازیکن جام جهانی باشد ولی برای کل سال به عقیده من نه. به نظرم او به اندازه‌ای که باید خارج از جام جهانی خوب نبود. برای من بسیار واضح است که بنزما به خاطر کاری که کرد باید جایزه را می‌برد.

انتقاد شدیدالحن ستاره رئال از فیفا

کروس شدیدا به جایزه امیلیانو مارتینز به عنوان بهترین دروازه‌بان سال انتقاد کرد و گفت: برای من به مانند یک جوک است که دروازه‌بان آرژانتین بهترین دروازه‌بان سال می‌شود. هیچ کس پیش از جام جهانی او را نمی‌شناخت و او فقط قهرمان جام جهانی شده بود. من اصلا معتقد نیستم که او تا این حد خوب باشد. او شاید چند مهار خوب، مخصوصا در فینال داشته باشد ولی اینکه بهترین دروازه‌بان سال شناخته شود، اصلا درست نیست.

وی ادامه داد: این جوایز برای من به مانند یک جوک است و برای همین نیز رئال مادرید در این مراسم شرکت نکرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.