رئیس هیئت دوچرخه سواری مشهد از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ دوچرخه سواری استان خراسان رضوی با برگزاری مسابقه استقامت جام هونامیک خبرداد.

فصل جدید دوچرخه‌سواری خراسان رضوی با جام هونامیک آغاز شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط‌عمومی هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی، سید مجتبی جاودانی اظهار کرد: امسال برای اولین بار به استقبال فصل جدید مسابقات کشور رفتیم و نخستین مرحله از فصل جدید دوچرخه سواری استان خراسان رضوی به مناسبت روز جوان و سالروز ولادت آقا علی اکبر(ع) با برگزاری مسابقه استقامت جام هونامیک و حضور پرشور دوچرخه‌سواران آغاز شد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری مشهد در خصوص جام هونامیک گفت: این مسابقه از خیابان هفده شهریور مشهد و با حضور بیش از ۱۵۰ دوچرخه‌سوار کلاس کورسی و کوهستان آغاز و در شهر شاندیز و در مقابل مجتمع پدیده و به مسافت ۳۰ کیلومتر به پایان رسید.

در همین رابطه مجید طهوریان عسکری، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی نیز ضمن تقدیر از حامی این جام اظهار کرد: این مسابقه با حمایت فروشگاه و باشگاه دوچرخه‌سواری هونامیک برگزار و جوایز ارزنده‌ای به قهرمانان و همچنین جوایزی نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان تقدیم شد.

در پایان این مسابقه در کلاس کورسی امتیاز کریمی از تیم رودی تولیکا، مجید حسن زاده از باشگاه شهر بهشت و مسعود پورهمتی از تیم تاکسیرانی مشهد مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در کلاس کوهستان نیز بنیامین فنایی از تیم هونامیک مقام اول، محمد فدائی از تیم باشگاه شهر بهشت مقام دوم و صالح فتوتی از تیم آسمان آبی مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی است؛ به برگزیدگان چهارم و پنجم هر کلاس نیز جوایزی اهدا شد و از ۱۴ نفر از شرکت‌کنندگان نیز به قید قرعه تقدیر بعمل آمد.

شایان ذکر است؛ اولین مرحله لیگ استقامت استان، جام گرامیداشت شهدا و سرداران شهید خراسان رضوی چهارشنبه ۱۷ اسفند و جمعه ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱ در مشهد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.