رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ضروری است توجه ویژه ای به حوزه پوشاک شود و مشهد باید پایگاه تخصصی پوشاک ایرانی و اسلامی باشد. 

مشهد باید پایگاه تخصصی پوشاک ایرانی و اسلامی باشد

به گزارش قدس خراسان، فاطمه سلیمی در بازدید از اولین رویداد ملی تولیدکنندگان چادر و ملزومات حجاب، اظهار کرد: جای تقدیر دارد از مسوولان برگزاری نمایشگاه که سعی کردند نیازهای بانوان در زمینه پوشاک ایرانی اسلامی را در این فضا فراهم سازند و ورکشاپ هایی را نیز در این خصوص برگزار کردند.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: یکی از نقاط قوت این نمایشگاه، شرکت برندها و افراد مختلف از شهرهای گوناگون ایران بوده که جای خرسندی دارد.

وی بیان کرد: پوشاک ما، نشان دهنده ارزش، هویت و فرهنگ ماست. لذا ضروری است توجه ویژه ای به آن شود و مشهد باید پایگاه تخصصی پوشاک ایرانی و اسلامی باشد و مدهای فرهنگی و هویتی از مشهد تهیه شود. همچنین با برگزاری این نمایشگاه ها، ایرادات این حوزه را رفع کنیم و در فصل های بعدی با قوت بهتر و با کارهای محتوایی و همچنین پوشاکی که زیبنده زن ایرانی است حضور پیدا کنیم.

سلیمی تصریح کرد: در شورای شهر مصوبه ای را برای ایجاد بازار تخصصی عفاف و حجاب در شهر مشهد داشتیم، این مصوبه با همراهی اعضای شورا به تصویب رسید و شهرداری مکلف است این بازارها را راه اندازی کند.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این بازارها باید به گونه ای باشد که زنان و دختران نوجوان جامعه پسند کنند و همچنین متناسب با ذائقه جامعه و حفظ هویت و ارزش های ما باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.