رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت «چراغ برات» و «جشن‌های نیمه شعبان» در مشهد مقدس خبر داد.

اعلام محدودیت های ترافیکی مشهد در روزهای چراغ برات

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ علی اکبر غلامی اظهار کرد: پلیس راهور در راستای تدابیر سردار فرماندهی محترم فراجای خراسان رضوی مبنی بر آسایش ترافیکی شهروندان در شب‌های چراغ برات، در آماده‌باش کامل به سر می‌برد و برای مدیریت ترافیک آماده است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: پلیس راهور مشهد با استعداد خودرویی، موتوری و پیاده نیروهایش آماده خدمت‌رسانی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه این هفته است. بدین منظور، نیروی مذکور در بزرگراه شهید سلیمانی به‌سمت بهشت رضا(ع)، میدان امام حسین(ع) به‌سمت خواجه‌ربیع و بلوار بهمن در محور کلات به‌سمت باغ رضوان که تراکم ترافیکی شدیدی خواهد داشت، مستقر خواهد بود.

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی در روزهای چراغ برات تصریح کرد: برنامه‌ای برای محدودیت ترافیکی و بستن معابر اصلی نداریم و صرفا مدیریت و روان‌سازی ترافیک در دستورکار پلیس راهور قرار دارد. اما این امکان وجود دارد که معابر فرعی منتهی به مسیرهای اعلام‌شده با محدودیت ترافیکی مواجه شود.

غلامی افزود: از شهروندان گرامی خواهشمندیم برای سهولت رسیدن به آرامستان‌ها و شرکت در این سنت دیرینه از وسایل حمل‌ونقل عمومی که به کوشش شهرداری مشهد تدارک دیده شده است، استفاده کنند تا ترافیکی روان‌تر را شاهد باشیم.

اعمال محدودیت ترافیکی برنامه اجتماع «منتظران ظهور»

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به برپایی جشن‌های نیمه شعبان و ولایت امام زمان(عج) اعلام کرد: در شب و روز عید مبارک ولادت امام زمان(عج)، پلیس راهور باتوجه‌به اجتماع «منتظران ظهور» در میدان شهدا به‌سمت حرم مطهر رضوی، محدودیت‌های ترافیکی را در محورهای مواصلاتی و منتهی به مسیر حرکت مردمی در نظر خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در روز میلاد امام زمان(عج)، مسیرهای میدان شهدا به‌سمت حرم مطهر رضوی، میدان توحید از ضلع شمال و جنوب میدان شهدا، تقاطع زرینه و اندرزگو و زیرگذر حرم به‌سمت خیابان‌های شیرازی، طبرسی، نواب صفوی و امام رضا(ع) باتوجه‌به حضور زوار پیاده با محدودیت ترافیکی همراه خواهد بود.

غلامی افزود: برای اتوبوس‌های شهرداری و برخی زائرانی که با خودرو شخصی به‌سمت حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، معابر فرعی پشتیبان در نظر گرفته شده است و بدین منظور، خیابان‌های ۱۷ شهریور، بلوار امت، کامیاب و بلوار شهید قرنی به این امر اختصاص خواهد یافت.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی همچنین بیان کرد: برنامه‌های پلیس راهور برای مدیریت ترافیک شهری در روزهای پایانی سال، چهارشنبه‌سوری و نوروز ۱۴۰۲ به‌زودی به اطلاع همشهریان و زائران گرامی خواهد رسید.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.