نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برگزاری نمایشگاه‌های حوزه عفاف و حجاب از ابتدا در دستور کار مدیریت شهری ششم بوده و امتیازات ویژه ای برای برگزاری آن در نظر گرفته شده است. 

حمایت مدیریت شهری مشهد از رویدادهای حوزه عفاف و حجاب

به گزارش قدس خراسان، موسی الرضا حاجی بگلو در بازدید از اولین رویداد ملی تولیدکنندگان چادر و ملزومات حجاب، اظهار کرد: این نمایشگاه بسیار خوبی است که برگزار شده و توانمندی های خوبی در حوزه پوشاک و لباس مناسب زمان ایرانی و اسلامی در این نمایشگاه عرضه شده است و رقابت خوبی بین شرکت های حاضر در نمایشگاه رقم خورده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در کنار رقابتی که وجود دارد، قیمت های بسیار مناسبی را برای فروش گذاشته اند که بعضا در محافل مختلف در خصوص گرانی لباس های اسلامی صحبت هایی مطرح شده بود، اما در این نمایشگاه رقابت قیمتی و کیفیت بالای محصولات به وضوح قابل لمس است و شهروندانی که به این نوع پوشش ها نیاز دارند، با حضور در این نمایشگاه به راحتی می توانند نیازهای خود را برطرف کنند.

وی ادامه داد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها از ابتدا در دستور کار مدیریت شهری ششم بوده و امتیازات ویژه ای برای برگزاری و حضور شرکت های مختلف در حوزه عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است تا به نحو احسن برگزار شود و مدیریت شهری نیز حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

حاجی بگلو با اشاره به استمرار این رویدادها در سطح شهر، بیان کرد: نگاه شورای شهر و مدیریت شهری مشهد کمک به برگزاری این چنین رویدادها و نمایشگاه های عفاف و حجاب است و هر جایی که نمایشگاه عفاف و حجاب برپا شود قطعا حمایت مدیریت شهری را نیز خواهد داشت تا همه جامعه بتواند از اینگونه نمایشگاه ها استفاده کافی را ببرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.