۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
کد خبر: 855077

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه مسمومیت‌ها غیرطبیعی است گفت: این موضوع مسمومیت‌ها غیر طبیعی و بودار است.

موضوع مسمومیت بودار است
به گزارش قدس آنلاین حسین امامی‌راد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تداوم مسمومیت‌های برخی از دانش آموزان کشور، گفت: موج مسمومیت تکراری دانش‌آموزان عزیز ما در برخی محله‌های تهران و نیز در قم اردبیل و… که دیده شده که باید از طرف مسئولین جدی گرفته شده و پیگیری شود.

به گزارش مهر، نماینده مردم چناران، طرقبه شاندیز و گلبهار در مجلس با تأکید بر غیر طبیعی بودن این مسمومیت‌ها اظهار داشت: این موضوع مسمومیت‌ها غیر طبیعی و بودار است. باید آن‌را در ادامه همان تحرکات و اغتشاشات چند ماه اخیر و در چارچوب جنگ ترکیبی دشمن دانست.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان، ادامه داد: دشمنان با کمک عوامل داخلی خود علی‌رغم گذاشتن هزینه‌هایی بر روی دست نظام و پس از آنکه با اغتشاش‌ها به هدف ضربه زدن نهایی به نظام، نرسیدند، دست به اقدامات اخیر در مسمومیت‌های نگران کننده زدند.

امامی راد تأکید کرد: این اتفاقات که در ادامه اغتشاشات شکل گرفته مهم است، اما نباید التهاب در جامعه را دامن زد. هر چند بخشی از شایعات طبیعی است اما دامن زدن به شایعات از ترفندهای دشمنان است و موجب ملتهب شدن فضای جامعه می‌شود و باید از آن جلوگیری کرد.

امامی راد در ادامه گفت: در اغتشاش‌ها به مدارس و احساسات دانش آموزان و نوجوانان نفوذ شد و با استفاده از عوامل خود فروخته از آنها استفاده ابزاری کردند. اکنون نیز بعد از اغتشاشات دست به این اقدامات اخیر در ایجاد مسمومیت‌های نگران کننده زدند، ولی در نهایت آن دوگانگی رفتاری و افکاری دشمنان ما و افرادی که تحت تأثیر آنها بودند، بیشتر مشخص شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.