وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ سایت جدید در مشهد نصب و راه اندازی شده است.

راه‌اندازی بیش از ۱۰۰ سایت مخابراتی جدید در مشهد

به گزارش قدس خراسان، عیسی زارع پور روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ۲ طرح مخابراتی مشهد اظهار کرد: همچنین اقدامات ویژه ای در داخل و اطراف حرم مطهر رضوی انجام شده تا امکان برقراری ارتباط با کیفیت تلفن همراه برای زائران و مجاوران فراهم شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: طرح اجرای فیبر نوری منازل و کسب و کارها در مشهد آغاز شده اما سرعتاجرای آن کُند است و امیدواریم با همت متولیان طرح، سرعت پیشرفت اجرای این طرح ارتباطی در سال ۱۴۰۲ شتاب بگیرد.

وی افزود: با تکمیل طرح فیبر نوری یاد شده مردم مشهد اینترنت با سرعتهای چند صد مگا بیت برثانیه را در منازلشان تجربه خواهند کرد چنان که طی بازدید امروز دیدیم که شرکت شاتل سرویس های اینترنتی با سرعت های ۵۰۰ تا ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه به مشهدی ها ارائه می کند.

زارع پور با ابراز امیدواری از شتاب گرفتن طرح فیبرنوری مشهد در سال آینده گفت: ارائه اینترنت در قالب فیبرنوری در همه استان طی ۲ سال آینده عملی خواهدشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: همه شرکتهای فعال در عرصه خدمات اینترنت تلاش می کنند تا بهترین کیفیت اینترنت را برای زائران و مجاوران در مشهد فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.