دبیر شورای عالی جهاد سازندگی گفت: جهاد اکنون موضوع خاصی ندارد، چراکه دشمن از هیج موردی برای وارد کردن لطمه به مردم غافل نمی شود.

دشمن از هیج موردی برای وارد کردن لطمه به مردم غافل نمی شود

به گزارش قدس خراسان، سید امیر حسین مدنی روز پنج‌شنبه در جمع گروه های جهادی مشهد اظهارکرد: جهاد یک رابطه بین امام و امت است که به صورت رایگان در راه خدمت به مردم و به فرمان امام انجام می پذیرد.

دبیر شورای عالی جهاد سازندگی گفت: هم اکنون ایران به لحاظ زیر ساخت‌های عمرانی یکی از ۲۰ کشور در جهان مطرح است که بخش اعظم این دستاورد به لطف گروه‌های جهادی حاصل شده است.

وی ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی فرمان هشت نوع جهاد از سوی مقام معظم رهبری داده شده که جهاد تبیین آخرین مصداق آن بوده است.

مدنی گفت: دشمن اکنون پس از اغتشاشات اخیر به سمت دختران محصل جوان یورش برد و در راستای برهم زدن آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

دبیر شورای عالی جهاد سازندگی بابیان اینکه گروه های جهادی باید عرصه را به درستی بشناسند، خاطر نشان کرد: اکنون هجوم دشمن به مراتب سختر از دوران دفاع مقدس است و کار جهادگر نیز مشکل تر از گذشته است.

وی گفت: ۲۷ دستگاه در حوزه های مختلف محرومیت زدایی کشور فعالیت می کنند و در هر حوزه دستاوردهای بزرگی به دست آورده اند.

مدنی بیان کرد: جهادگر باید ذهن خود را به سمت نیازهای انقلاب سوق دهد و در مسیر منتظر هیچ کمکی نباشد.

جهاد نباید محدود به موضوع خاصی باشد

استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: برای کار جهادی مصادیق مختلفی تعریف می شود و نباید به گروه، موضوع و جغرافیای خاصی محدود شود.

یعقوبعلی نظری افزود: کار جهادی در استان به هیچ دلیلی نباید متوقف شود. این اقدام جوششی از دل مردم است که با اندیشه و فکر مردم شکل می گیرد.

وی ادامه داد: موضوع جهاد مبتنی بر ظرفیت های مردمی است و در هر جایی که دسیسه دشمن وجود داشته باشد، تشکیل می شود.

در این مراسم تعدادی از مسوولان گروه های جهادی گزارشی از عملکرد خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.