۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
کد خبر: 856604

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل، از حضور نجاتگران تیم‌های عملیاتی این سازمان درپی ریزش یک ساختمان قدیمی کارگاه ریسندگی دراین شهر که باعث مرگ یک شهروند شده بود خبرداد.

ریزش ساختمان در آمل یک کشته داد

به گزارش قدس آنلاین روح الله اسماعیلی شنبه شب ۲۰ اسفند ماه جاری گفت: بعد از اعلام درخواست کمک به ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری آمل، بلافاصله نجاتگران ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در بلوارآیت الله طالقانی در اباذر۳۵ اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم‌های عملیاتی، دیوار و سقف کارگاه ریسندگی به طور کامل ریزش کرده بود و متروکه بود که باعث جان باختن یکی از شهروندان درمسیر این کارگاه شد.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل، اضافه کرد: تا رسیدن تیم‌های آتش‌نشانی آمل، این شهروند درزیر ریزش آوارها در دم جان باخته بود.

اسماعیلی تصریح کرد: عملیات آواربرداری در محل ریزش ساختمان با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام شد و آتش‌نشانان با ایمن‌سازی کامل و سپس به صورت دستی به ادامه کار پرداختند.

وی اضافه کرد: البته کارگاه ریسندگی قدیمی که ریزش کرده بود، درچند سال اخیر، بلااستفاده بود و به یک‌باره تخریب شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل، یادآورشد: رعایت نکات ایمنی و منزل ایمن حتی برای اماکن متروکه اهمیت زیادی دارد و جان یک شهروند در گرو رفتار ایمن شهروندان و مسئولان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.