۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 856656

فرمانده انتظامی مهدیشهر از دستگیری قاچاقچی پوست یک قلاده یوزپلنگ آسیایی و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این شهرستان خبر داد .

دستگیری قاچاقچی پوست یوزپلنگ

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ " عباس عرب " در تشریح این خبر گفت : در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری پوست یک قلاده پوزیلنگ توسط شخصی در شهرستان مهدیشهر ، موضوع در دستور کار فوری پلیس قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر افزود : با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران پلیس اطلاعات شهرستان پس از تایید خبر طی هماهنگی قضایی فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر شد .

سرهنگ عرب به بازرسی منزل متهم و کشف یک تخته پوست یوزپلنگ آسیایی به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز اشاره و اضافه کرد : کارشناسان ارزش پوست کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال عنوان کردند .

وی با بیان اینکه متهم به خرید و فروش پوست انواع حیوانات وحشی با همکاری شکارچیان غیر مجاز منطقه اعتراف کرد ، اذعان داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد .

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه به شهروندان ، توصیه کرد : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و انجام شکار توسط شکارچیان غیرمجاز ، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.