فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عوامل تیراندازی که باعث مجروحیت دو شهروند در شهرستان زابل شده بودند، خبرداد.

عوامل تیراندازی در زابل کمتر از سه ساعت دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی به سمت دو شهروند در یکی از محلات این شهرستان که منجر به مجروحیت آنها گردیده بود، موضوع دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا با اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در نهایت، دو نفر از عوامل اصلی این تیراندازی شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در کمتر از 3 ساعت در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر گردیدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه عاملان تیراندازی هدفشان را از این کار اختلافات قبلی عنوان کرده، بیان داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردیدند.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.