شهردار آب‌بر گفت: نخاله‌های سطح شهر جمع‌آوری شده و شهر آب‌بر آماده پذیرش مهمانان نوروزی است.

هندوستان ایران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الله شعبانی  درباره آماده‌سازی شهر آب‌بر برای عید نوروز و سال جدید، اظهار کرد: نیروهای شهرداری آب‌بر در بحث آماده‌سازی، فضاسازی و استقبال از مهمانان نوروزی آمادگی کامل داشته و اقدامات مختلفی برای آماده‌سازی شهر نیز انجام داده‌ است.

وی افزود: پاک‌سازی و رنگ‌آمیزی جداول و سرعت‌گاه‌ها، ساماندهی میدان زیتون و پیاده‌روی خیابان اصلی، کاشت نهال چنار در معابر عمومی، تعویض لامپ‌های بلوار اصلی به سمت خروجی شهر بخشی از اقداماتی است که یا پایان یافته یا رو به اتمام است.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع نخاله‌های سطح شهر نیز جمع‌آوری شده و شهر آب‌بر آماده پذیرش مهمانان نوروزی است؛ البته نباید فراموش کنیم که میزبان اصلی مردم بوده و مردم نقش اولیه و محوری در آماده‌سازی شهر دارند.

شعبانی ادامه داد: امکانات محدود است، مسافران نوروزی برای دیدار با مردم به آب‌بر و شهرستان طارم سفر می‌کنند و آداب و رسوم و فرهنگ‌ مردم را خواهند سنجید در نتیجه از همه مردم تقاضا داریم در پذیرش مهمانان نوروزی مشارکت داشته باشند.

شهردار آب‌بر خاطرنشان کرد: امیدواریم بازاریان نیز عدل و انصاف را در فروش رعایت کنند. همچنین علاوه بر خوابگاه ولیعصر شهر آب‌بر که برای اسکان مسافرین نوروزی پیش‌بینی شده است چندین نقطه نیز برای اسکان اضطراری مسافران پیش‌بینی شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.