معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر از آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ۲۰۰ کلاس در این شهرستان برای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

آماده سازی ۲۰۰ کلاس برای میزبانی از مسافران نوروزی در ایرانشهر / تلاش برای کاهش تصادفات جاده‌ای

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد جهاندیده  اظهارداشت: شهرستان ایرانشهر بدلیل دارا بودن جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و فرهنگی همواره مورد توجه مردم در ایام تعطیلات نوروز بوده است.
وی بر لزوم فراهم آوردن امکانات لازم برای راهنمایی، پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: همه عوامل اجرائی برای تکریم میهمانان نوروزی در ایرانشهر تلاش خواهند کرد و بر این اساس، ۲۰۰ کلاس در سطح مدارس برای اسکان مسافران پیش‌بینی شده است.
فرماندار ایرانشهر گفت: ستاد تسهیلات سفر این شهرستان به منظور برنامه ریزی و اقدامات لازم برای آماده سازی و فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نوروزی تشکیل جلسه داد که خوشبختانه با همت و هم‌افزایی موجود دستگاه‌ها و اعضای ستاد، امیدواریم میزبانی خوبی از مسافران داشته باشیم.
وی افزود: بایستی تمام دستگاه‌ها و اعضای ستاد نوروزی بر روی کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای برنامه ریزی جدی داشته باشند.
جهاندیده یادآور شد: طبعا برخورد خوب در مراکز اسکان و بویژه در پذیرش میهمانان نوروزی می‌تواند خاطرات خوبی را برای مهمانان دیار فرهنگ و ادب سیستان و بلوچستان ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.