فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان خبر داد.

کشف بیش از ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرزبانی، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای  برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف بیش از ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی با تجسس دقیق و مستمر و همچنین تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند ۱۳ هزار و ۵۶۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۷۹۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال را طی ۴ روز کشف کنند.

وی در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی گفت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه های ملی کشورمان را به خارج از مرزها انتقال بدهند. 

کشف ارز قاچاق توسط مرزبانان استان خراسان رضوی 
 
در ادامه جانشین هنگ مرزی تایباد از کشف مقادیری ارز قاچاق توسط مرزبانان این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ برات الله سلطانی میرزایی بیان کرد: مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی هفده شهریور موفق شدند طی عملیاتی مقدار قابل توجهی ارز قاچاق را کشف کنند. 

جانشین هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور پس از بازرسی دقیق از یک تبعه افغان که قصد خروج از کشور را داشت،موفق شدند مقدار ۴۸۰ میلیون ریال وجه رایج جمهوری اسلامی ایران که به طرز بسیار ماهرانه در وسایل خود جاساز کرده بود را کشف و متهم را پس از دستگیری به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع ذی صلاح کنند. 

وی تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت خروج وجه رایج جمهوری اسلامی ایران از کشور مرزبانان با قاطعیت و جدیت با خاطیان برخورد خواهند کرد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.