فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه آسایش و آرامش مردم اولویت پلیس است، گفت: به مردم قول می دهیم که امنیت را از بزرگراهها به کوچه ها برده و آرامش آنان را بر آرامش خود ترجیح خواهیم داد.

سردار رادان: آرامش مردم را بر آرامش خود ترجیح خواهیم داد

سردار احمدرضا رادان روز سه شنبه در رزمایش نوروزی ۱۴۰۲ فرماندهی انتظامی کل کشور ضمن تبریک فرارسیدن سال نو از زحمت های همکاران پلیس در تمامی تخصص ها قدردانی کرد و افزود: پلیس مقتدر و حرفه ای در حال شکل گیری است.

وی شکل گیری پلیس حرفه ای را یک نیاز برای جامعه امروز دانست و افزود: تا بر بحث های خود ماموریت درست پیدا کرده و به آن درایت پاسخ داده و هوشمندانه رفتار کند.

فرمانده انتظامی کشور خطاب به همکارانش در نیروهای انتظامی گفت: ما و شما به مردم کشور قول داده ایم تا آرامش و استراحت خودمان را تقدیم به آرامش و اسایش مردم کنیم.

سردار رادان تاکید کرد: باید چشمانی بیدار باشد تا چشمانی در آسایش باشد. امسال نوروز با تقارن ماه مبارک رمضان غیر سال نو دل ها را از نور پربرکت خواهد کرد تا با تدبیر دولت مردان بتوانند حال بهتری را به مردم بدهیم.

به گفته او، امروز با تقسیم ماموریت های خود ۲۵هزار نیرو و تمام فرماندهی شرق و غرب در خدمت امنیت و آرامش مردم قرار گرفته است.

وی به حضور ۲۵۰۰ گشت انتظامی برای آنانی که میخواهند برای مردم مشکل ایجاد کنند، اشاره کرد و گفت: برخورد با مخلان امنیت و آسایش مردم قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

فرمانده انتظامی کشور تاکید کرد: امنیت را از بزرگ راهها به سمن کوچه ها برده تا مردم ارامش بیشتری را تجذبه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.