جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: پنج روز گذشته ١٢ فقره تصادف منجر به فوت اتفاق افتاده است و ١۴ نفر طی این پنج روز در حوادث جاده ای جان خود را از دست داده اند که نسبت به سال گذشته متاسفانه روند افزایش داشته باشد.

فوت ١۴ نفر طی پنج روز گذشته در حوادث جاده‌ای خراسان رضوی

سرهنگ محمد قانئی نژاد در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: طی پنج روز گذشته در خراسان رضوی شاهد ١٣٧ فقره تصادف بودیم که در سال گذشته ٢۴١ تصادف ثبت شده که نسبت به سال گذشته ٣۵ درصد روند کاهشی داشتیم.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی در ادامه افزود: ما در پنج روز گذشته ١٢ فقره تصادف منجر به فوت داشتیم که ١۴ نفر طی این پنج روز متاسفانه در حوادث جاده ای جان خود را از دست داده اند که نسبت به سال گذشته متاسفانه روند افزایشی را داشتیم که در مدت مشابه سال گذشته ۴ نفر فوت کرده اند که معادل ٢۵٠ درصد روند افزایشی داشتیم.

وی با بیان اینکه ببشتر تصادفات ما در محورهای فرعی و روستایی بوده است بیان کرد: متاسفانه در روز بیست و هفتم اسفندماه بیشترین تصادفات را در محورهای خراسان رضوی شاهد بودیم.

سرهنگ قانئی نژاد گفت: ۶۶ فقره تصادفات منجر به جرح با ١١٨ نفر مجروح طی پنج روز گذشته رخ داده که در سال گذشته ١١۶ فقره تصادف منجر به جرح همراه با ١۵۶ نفر مصدوم داشتیم که خوشبختانه شاهد کاهش ٢۵ درصدی تصادفات منجر به جرح هستیم.

وی افزود: بیشترین ترافیک نیز در محورهای ورودی و خروجی به استان خراسان رضوی بوده که در مقایسه با سال گذشته حدود ٢۵ درصد افزایش تردد را در محورها طی پنج روز گذشته شاهد بودیم.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه بیشترین حجم ترافیک نیز در محور چناران به مشهدمقدس را داریم، گفت: بیشترین آمار تصادفاتی که رخ میدهد ناشی از شدت برخوردها است که در اکثر تصادفات منجر به فوت می شود ل ذا توصیه ما به رانندگان صبر و شکیبایی در رانندگی است که باید رانندگان با سرعت مطمئن رانندگی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.